11 September 2009
BTK + Vivatel = VIVACOM или как да откраднеш корпоративна идентичност
Вчера БТК и Вивател представиха новата корпоративна идентичност на VIVACOM - резултатът от сливането на двете компании. Някой да открива прилики със създадената през 2004 италианска агенция за интерактивен маркетинг?!
http://www.vivacom.bg/
http://www.vivacom.com/
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Ами всъщност не (ако имаш впедвид сивото триъгълниче в логото -нямат нищо общо)
ReplyDeleteHi, Anonymous,
ReplyDeleteСпоред мен имат много общо:
- еднакви имена;
- еднакви корпоративни цветове - сиво и оранжево;
- еднакъв графичен елемент (оранжевото кръгче със сивото триъгълниче) в логотипа.
Съгласна съм, че са сменили шрифта и ъгъла, под който е наклонен графичният елемент, но това не означава, че е проявено особено "творчество". То оставаше и едно към едно copy/paste и щеше да стане съвсем нелепо:) Едно нещо да беше еднакво и можеше да мине за съвпадение, но три идват малко в повече, не мислиш ли?
Поздрави и усмихнат ден:)
глупавото е, че и двете са еднакво красиви/грозни и никой (дизайнер или правен отдел) не е питал чичо гугъл...
ReplyDeleteНапълно съгласна:)
ReplyDeleteГолеми корпорации и компани не се интересуват дали копират или не - те вече са се наложили на пазара и не им трябват нови идей. Адвокатите са им проверили дали е патентовано. След като не е нищо не им пречи. Тук губещ е италианската агенция.
ReplyDelete